poniedziałek, 22 lutego 2016

KARCZEK W MUSZTARDZIE

  Ostatnio rzadko pojawiają się nowe przepisy.Męża nie ma w domu,ja nadal się oczyszczam.Mam jednak mnóstwo pomysłów,przepisów więc mam nadzieję,ze będziecie do mnie zaglądać i cierpliwie czekać na mój powrót.Tymczasem zapraszam na pyszną karkówkę - niedzielny obiad mojego męża.
Składniki:
  •  plastry karkówki
  • musztarda rosyjska lub francuska
  • czosnek
  • sól,pieprz
Karczek pokroić w  plastry jak na grilla,zostawić,nie rozbijać.Każdy kotlet przed zamarynowaniem dziurawić widelcem,wtedy mięso ładnie się zamarynuje,nasiąknie musztardą i jest kruche.Przyprawić solą,pieprzem i czosnkiem i z każdej strony posmarować musztardą.Wstawić na noc do lodówki( ewentualnie parę godzin przed). Tak przygotowane kotlety smażymy na patelni grillowej po parę minut z obu stron.
  Karkówkę podałam z pysznymi pieczonymi ziemniakami,przepis postaram się napisać już jutro.
Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz