wtorek, 24 marca 2015

ZRAZY Z KARKÓWKI

  Znalazłam spory kawałek karczku i zastanawiałam się co dobrego przygotować na obiad.Przewertowałam mój zeszyt z przepisami i te zraziki od razu wpadły mi w oko.Są naprawdę przepyszne,warte poświęconego czasu.Podałam je z niepaloną kaszą gryczaną,którą po prostu uwielbiamy.Spróbujcie a z pewnością będziecie wracać do tego przepisu.


Składniki:
  •  karkówka
  • 20dag ogórków kiszonych
  • 20dag papryki marynowanej
  • 2 duże cebule
  • 30dag małych pieczarek
  • musztarda
  • mąka,jajko
  • sól,pieprz
Farsz:ogórki,paprykę i cebulę kroimy w paski.Podsmażamy na oleju.
Mięso kroimy w plastry,lekko rozbijamy.Oprószamy solą,pieprzem i smarujemy musztardą.Nakładamy porcję farszu,zwijamy w rolady i spinamy wykałaczkami.Obtaczamy w jajku i mące.
Zrazy układamy pośrodku dużej patelni na rozgrzanym oleju,obsmażamy.Pieczarki oczyszczamy,układamy wokół mięsa i podsmażamy.Dusimy z mięsem ok 40min.Od czasu do czasu roladki odwracamy i oblewamy powstałym sosem.



  Takie zraziki można przygotować z większej ilości mięska,podana ilość składników może być zmieniana wg upodobań.My zawsze dajemy więcej pieczarek bo za nimi przepadamy.
  Bardzo dziękuję wszystkim,którzy zaglądają na mojego bloga,mam nadzieję,ze moje przepisy przypadną Wam do gustu.Serdecznie zapraszam do zaglądania do mnie a z pewnością nie będziecie żałować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz