piątek, 6 marca 2015

UDZIEC Z INDYKA

   Moją przygodę z blogowaniem postanowiłam zacząć od przepysznego udźca z indyka.Można wykorzystać do obiadu ale też zwinąć jako roladę i na kanapeczki.Nam bardzo smakuje,zawsze się nim rozkoszujemy.Spróbujcie a z pewnością nie pożałujecie.

Składniki
  •  udziec z kością
  •  sos sojowy
  •  4-5 ząbków czosnku
  • pieprz ziołowy
  • papryka ostra
  • 3 liście laurowe
  •  4 ziela angielskie
  • majeranek
Wszystkie składniki marynaty łączymy ze sobą,dodajemy olej rzepakowy,około pół szklanki i smarujemy mięso.Najlepiej zamarynowanego udźca zostawić na noc wtedy smaki fajnie się przegryzą.Następnego dnia mięso razem z zalewą wsadzamy do rękawa  i pieczemy w 180C.W zależności od tego jak duży mamy kawałek pieczemy ok 2 godz,mięso ma być miękkie i odchodzić dobrze od kości.Ostatnie 10min podkręcam temperaturę,rozcinam rękaw i spiekam skórkę by była chrupiąca.
  Tym sposobem pierwsze koty za płoty.Mam nadzieję,ze moje przepisy Wam się spodobają i często będziecie mnie tutaj odwiedzać.Polecam Wam serdecznie to mięsko bo jest przepyszne.Smacznego.

1 komentarz:

  1. Dziękuję mam indycze mięso i nie wiem jak go zrobić żeby było smaczne
    a może jaszcze jakiś przepis na boki

    OdpowiedzUsuń