środa, 25 maja 2016

SERNIK NA ZIMNO NA SERKACH HOMOGENIZOWANYCH

  Pysznie,lekko,orzeźwiająco i bez pieczenia - serniczek na Dzień Matki.
Składniki:
  •  4 serki homogenizowane
  • 4 galaretki o dowolnym smaku
  • 2 galaretki truskawkowe
  • dowolne,ulubione owoce
Niebieską galaretkę rozpuściłam w 1,5 szklanki gorącej wody,gdy zaczynała tężeć wylałam na blaszkę.
Galaretkę cytrynową rozpuściłam w 1/2 szklanki gorącej wody,odstawiłam do przechłodzenia,po tym czasie połączyłam z 2 serkami i dokładnie wymieszałam.Wylałam na zastygniętą niebieską galaretkę,odstawiłam do lodówki.
Zieloną galaretkę zrobiłam w taki sam sposób jak niebieską,tężejącą wylałam na serki homo już zastygnięte,odstawiłam do lodówki.Galaretkę brzoskwiniową rozpuściłam w 1/2 szkl gorącej wody,schłodzoną dodałam do 2 kolejnych serków,wymieszałam i wylałam na zieloną galaretkę.Wstawiłam do lodówki.
Truskawki i jagody umyłam,galaretki truskawkowe rozpuściłam w 3 szklankach wody.Udekorowałam owocami i zalałam tężejącą galaretką.Całość ponownie wstawiłam do lodówki.

Każda warstwa musi dobrze zastygnąć przed wylaniem następnej,wymaga to tylko czasu...ale warto.

8 komentarzy:

  1. Na ciepłe dni, takie ciasta są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie pięknie, choć nie jestem fanką galaretek to na pewno spróbuję zrobić to ciacho, ze względu na kolory ;) Z czego jest niebieska galaretka? Chyba nigdy nie widziałam w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo ciasto wygląda nie tylko fajnie,ale jest smaczne,orzeźwiające- w sam raz na lato.Niebieska galaretka jest z Wodzisławia,w większych marketach z pewnością znajdziesz

      Usuń
  3. Jaka pojemnosc (ile gramow)serka homogenizowanego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak widać na zdjęciach jest to tortownica, ewentualnie kwadratowa mała blaszka

      Usuń